Globaalia skaalautuvuutta ja teknologiaa

staffpoint ranstadvihr

"Strateginen kumppanuutemme Randstadin kanssa on lähtenyt monipuolisesti rakentumaan", konsernijohtaja Mika Kiljunen sanoo. "Yhteistyössä voimme skaalata osaamisemme juuri asiakkaan mittoihin ja ennakoida paremmin tulevaisuuden työelämän kehitystä.

StaffPoint-konsernin syyskuussa käynnistämä strateginen yhteistyö markkinoiden toisiksi suurimman globaalin toimijan, Randstadin, kanssa on ollut tiivistä ja aktiivista."

"Randstadin kumppanina Baltian ja Suomen markkinoilla olemme päässeet tarjoamaan osaamistamme uusille globaaleille asiakkaille. Näkemys yhteisistä strategisista vahvuuksista on syntynyt", toteaa Mika Kiljunen.

Kiljusen mukaan StaffPointia ja Randstadia yhdistää kattava palvelukokonaisuus. Selkeitä kilpailutekijöitä ovat HR-ohjelmistojen ja -työkalujen kehittäminen sekä niiden asiakaslähtöinen räätälöinti.

"Työkalut ja sovellukset, joilla osaamista resursoidaan, rekrytoidaan, arvioidaan ja johdetaan, ovat kehittymässä todella kiinnostavaan suuntaan. Kun mukaan liitetään edistyksellistä automaatiota, tekoälyä ja esimerkiksi IoT:tä, olemme uudenlaisten mahdollisuuksien äärellä. Luonnollisesti pyrimme olemaan tämän teknologiaimun kärjessä. Kumppanuus Randstadin kanssa varmistaa, että perspektiivimme on tässä riittävän laaja", hän sanoo.

Syvällistä ymmärrystä työelämän tulevaisuuden trendeistä

StaffPointin kansainvälisistä asiakkuuksista vastaava johtaja Nina Antink näkee, että myös paikalliset asiakkaat hyötyvät strategisesta Randstad-yhteistyöstä.

"Olemme siirtäneet painopistettä tulevaisuuden työelämätarpeiden ennakoimiseen, tietysti vahvalla toimialakokemuksella. Randstadin kumppanina olemme tuoreimman tutkimustiedon ja trendianalyysien tasalla. Yhdessä asiakkaidemme kanssa voimme miettiä, miten muutokset selätetään juuri asiakkaan liiketoiminnassa", Antink sanoo.

StaffPointin palveluntarjonta on uudistumassa. Lähtökohtana on yhä vahvemmin yksilöllinen asiakas muuttuvine tarpeineen.

"Kehitämme palveluprosessejamme niin, että pystymme joustavasti rakentamaan palveluistamme uniikkeja ratkaisuja asiakkaille. Haluamme täyttää odotukset aidosta liiketoimintaa tukevasta HR-palvelukokonaisuudesta, joka kehittyy tulevaisuuden vauhdissa", hän toteaa.

Tehty pohjatyö on hyvä perusta palveluiden ja ratkaisuiden erilaistamiselle

Nina Antink on syksystä lähtien vetänyt StaffPointin osallistumista laajoihin kansainvälisiin kilpailutuksiin Randstadin strategisena Suomen- ja Baltian-kumppanina.
"Yhteistyö on avannut uudenlaisia myyntimahdollisuuksia ja tuo myös kiinnostavaa sisältöä osaamisemme brändäämiseen", hän sanoo.

"Ajankohta on otollinen. StaffPoint on liiketoimintastrategiaa uudistaessaan tehnyt jo pitkään pohjatyötä. Se mahdollistaa palveluiden ja ratkaisuiden erilaistamisen esimerkiksi uusin investoinnein. Mahdollisuuksia Suomessa uusiin avauksiin on", Mika
Kiljunen lisää.

Lisätietoja: